Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Clinic-C en een cliënt waarop Clinic-C deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Clinic-C zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Clinic-C zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
Afspraken
De cliënt moet wanneer verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak dit schriftelijk aan Clinic-C melden. Indien de cliënt een afspraak afspraak niet tijdig annuleert, mag Clinic-C 50% van het bedrag voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. In het geval van een “no-show” (niet aanwezig zijn zonder melding) mag Clinic-C 100% van het bedrag voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen.
Te laat komen
Indien de cliënt meer dan 5 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag Clinic-C de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken bedrag berekenen. Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan komen kan Clinic-C de afspraak annuleren en 50% van het afgesproken bedrag berekenen.
Betaling
Clinic-C vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten voorafgaande aan de behandeling. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.
Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet Clinic-C vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Clinic-C aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Clinic-C neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op een digitale klantenbestand Clinic-C behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Clinic-C zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
Geheimhouding
Clinic-C is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Clinic-C verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Aansprakelijkheid
Clinic-C is niet aansprakelijk voor onkosten als gevolg van een allergische reactie, irritatie of onsteking in het behandelde gebied.
Clinic-C is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Clinic-C is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Clinic-C is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.
Garantie
Clinic-C zal zich ten alle tijden naar beste kunnen inspannen om het vooraf besproken resultaat te behalen. Clinic-C kan echter nooit garanderen dat zij het beoogde resultaat ook echt zal bereiken. Het niet bereiken van het beoogde resultaat leidt in geen geval tot restitutie van het bedrag van de behandeling.
Beschadiging & diefstal
Clinic-C heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Clinic-C meldt diefstal altijd bij de politie.
Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen drie werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan Clinic-C. Clinic-C moet de cliënt binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Clinic-C de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, er wordt geen geld terug gegeven.
Recht
Op elke overeenkomst tussen Clinic-C en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.